پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دانشجویان دختر رشته کامپیوتر دانشگاه آموزش عالی از مرکز رشد گناباد

بازدید دانشجویان دختر رشته کامپیوتر دانشگاه آموزش عالی از مرکز رشد گناباد

- 1402/10/12

دانشجویان دختر رشته کامپیوتر دانشگاه آموزش عالی گناباد در راستای تکمیل آموزش های علمی خود با علم تجربی نیز آشنا شدند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، جمعی از دانشجویان رشته کامپیوتر مجتمع آموزش عالی گناباد به همراه خانم دکتر علویان مدرس و دکتر اولیایی کارشناس آموزشی و استاد آموزش عالی گناباد از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید به عمل آورده و از نزدیک با نحوه فعالیت و پذیرش در این مرکز آشنا شده و در نهایت از بعضی از شرکتهای مستقر در مرکز رشد بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید، دانشجویان با شرکت در جلسه معرفی مرکز  فعالیتهای مراکز رشد، فرصتهای کارآفرینی و ضرورت ارتباط صنعت و دانشگاه با حمایتهای مراکز رشد از نوآوران و طرح های نو آشنا شدند.

مهندس تقوی در این جلسه مهندس تقوی مدیر مرکز رشد در مورد اهمیت توجه دانشجویان به مشاغل تولیدی ابراز داشت: دانشجویان می توانند در هر لحظه ای که بخواهند برای امور پژوهشی و افزایش تجربه کار خود با مرکز رشد فناوری ارتباط بگیرند.

گفتنی است پس از این جلسه، دانشجویان از شرکت های "هوشمند فناوران مهام اندیش فرتاک" "دنیای هوشمند آوا" و " آذرین سفال"  در مرکز رشد بازدید به عمل آورده و با محصولات و نحوه شکل گیری و فعالیت های تولیدی این واحدهای فناور آشنا شدند.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.